Prawidłowy montaż turbosprężarki

1. Przed uruchomieniem turbosprężarki usunąć usterkę, która spowodowała konieczność przeprowadzenia naprawy lub wymiany turbosprężarki.
2. Sprawdzić ciśnienie układu smarowania silnika.
3. Wymienić w silniku olej i filtry (olejowy i powietrza).
4. Sprawdzić szczelność przewodów łączących kolektor ssący z turbo.
5. Przy montażu turbosprężarki korzystać wyłącznie z nowych uszczelek pod kolektor ssący i wydechowy oraz odpowiednich śrub przeznaczonych do montażu w układ wydechowy w układach wydechowych. Dokręcając śruby trzeba przestrzegać wielkości momentu z jakimi mają być dokręcone. Należy sprawdzić w razie potrzeby wyczyścić kolektor wydechowy.
6. Podłączyć układ smarowania i wlać czysty olej
7. Po odcięciu zasilania/zapłonu kręcić rozrusznikiem, aby wytworzyć ciśnienie w układzie smarowania. Następnie uruchomić silnik i pozwolić mu pracować na biegu jałowym przez ok. 20 sekund. Sprawdzić wszystkie połączenia i pewność montażu upewniając się, że nie ma żadnych nieszczelności i przecieków.